Můj výlet do Itálie (3/3)

by - května 10, 2018


Mají všechny Italky styl? Troufám si říct, že mají. Římě bylo těžké si toho všímat, protože jsme potkaly víc turistů, než místních obyvatel. Ale ve Florencii na nádraží, nebo v menších městech ano. Když už mluvím o nádraží, vlaky v Itálii ve stanicích nebrzdí (teda pokud nemají v plánu zastavit). Nás to dost překvapilo…ale zpět k Italkám. Už na tomto zmiňovaném nádraží jsem potkala několik různě oblečených dam. Kabelky jim ladily k botám, měly perfektně upravené vlasy a často rtěnku, která ladila k jejich outfitu. Potom tam přišla mladá paní ve sportovním oblečení s batohem na zádech. Konečně někdo trochu „jiný“, říkala jsem si. Když jsem si ji ale prohlédla, zjistila jsem, že i ona má perfektní vlasy a sladěné oblečení v barvách béžové a vojensky zelené.
I Italové mají styl. Celkově se mi zdáli mnohem víc usměvaví a otevření v porovnání s lidmi u nás.


Abych tak nějak uzavřela Můj výlet do Itálie, vrátím se k našemu programu.
Navštívily jsme samozřejmě i Vatikán. Ten je opět nádherný a stavby tak vysoké. Přidám vám pár fotek. 😊



Abych to všechno shrnula, v Itálii se mi moc líbilo. Vím, že se tam podívám znovu. Lidé jsou příjemní, jídlo je výborné a památky nezapomenutelné. Pokud se dokážete smířit s davy turistů, za mě výlet do Itálie jen doporučuji.

Anička
<3

P.S. Viděli jste předchozí články z Itálie? Stačí kliknout tady -> Itálie1  & Itálie2

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji, že jste si udělali čas a okomentovali tento příspěvek. :)